Maybe last my note

My NoTe

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم، میترسم بگویم تو، و تو آرام بگویى پر…!!!

Maybe last my note

 

 سلام دوستای گلم!

خوبید؟!

دلم واستون کوچولو شده بود!

این روزا حسابی درگیر زندگی و کارام شدم.خیلی نمیرسم بیام اینترنت و کم بهتون سر میزنم.

مرسی که وبلاگم رو تنها نذاشتین.خوشحال میشم بازم بیاید.

اگر دیگه نیومدم بدونید خیلی دلم واسه نوشته های خوشملتون تنگ میشه، واسم دعا کنید.

 

پرواز رویا نیست زیباس!

از من فقط یه تن مونده با شوق پرواز!(مخاطب خاص داره)



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت18:39---16 آذر 1391


دلگيـرم از ايــن قابهـاي مضحـي بــي روح

لبخندهاي خشن

احوال پـُرسـي هـاي معمـولــي

چشــمات مـن

تصـويـري از جـنس نـگـاه تـو مي خـواهـد . . .!!.






پاسخ:kheiliiiiiiiii khoshmel buD!


alireza
ساعت14:31---23 مهر 1391
سلام ابجی

اینترنتم وصل شد

مرسی که تو این مدت تنهام نذاشتی

دوست دارم

فعلا
پاسخ:salam vali u webamo tahna gozashti!movafagh bashi


amir
ساعت13:01---21 مهر 1391
عالیییییی بود

zahra
ساعت18:16---20 مهر 1391
بدو بیا آپم...

zahra
ساعت16:26---15 مهر 1391
بیا آپم...................................................... ....

گورستان یک روانی
ساعت0:08---14 مهر 1391
یکبار هم وقتی منتظرت نیستم ....



به سراغم بیا.....



بگذار خیالم غافلگیر شود ....!!!
پاسخ:slm merC az jomleye zibat!


zahra
ساعت23:46---12 مهر 1391


ساناز
ساعت13:46---12 مهر 1391




من
پاسخ: merccc khoshmele


جوکر
ساعت14:31---8 مهر 1391
سلام اجی خانوم!!!!

چه عجب به من سر زدی!!!!

من هم دلم واسه نوشته هات تنگ میشه

البته میدونم درگیر درس و اینایی دیگه پاسخ: سلام داداش آقا!!!! باور کن نت کم میام وگرنه حتما به همه سر میزنم!!!! درس درس و درس!اینه زندگیه ما!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 7 / 7 / 1391برچسب:My Note,ساعت دلتنگی  توسط Silence Girl